Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mountaineer | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adres zarejestrowany03.11.2007 @21:07:40 ostatnio na stronie23.07.2014 @15:21:47



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty162 komentarze902 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Desantor    22.07.2008 @12:23:42
pomyliłeś się. nie jestem łowcą pozytywnych komentarzy. to akurat mi tutaj jest najmniej potrzebne. ale masz pełne prawo oceniania i szanuję Twój komentarz. tylko prosiłbym Cię jeszcze abyś przeczytał to co jest poniżej tego komentarza.
pozdrawiam i życzę powodzenia w polowaniu obiektywem
~Desantor    22.07.2008 @12:15:21
przemilczę twój komentarz. pozdrawiam
^BlazewiczBlazej    17.07.2008 @12:21:28
~natt    16.07.2008 @09:42:07
Nie urazilespo prostu znajomi tak do mnie mowia i troszke sie zrylam;P niewazne:D
~natt    15.07.2008 @18:00:13
Mhm... dopiero zobaczylam komentarz na profilu... "natka"?a my sie znamy...?:D
~natt    15.07.2008 @15:58:05
Nie nieTo "Strzecha Akademicka" pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-07-15 16:09:08
~fofou    03.07.2008 @01:34:58
A dziękuje.
~efCia27    03.07.2008 @00:54:48
taak, najbardziej tego na fotce
_______
Rewelacyjna praca, to taka, którą z przyjemnością powiesiłabym w pokoju na ścianie...

~efCia27    03.07.2008 @00:51:20
zapraszam do oceniania moich prac :P
_______
Rewelacyjna praca, to taka, którą z przyjemnością powiesiłabym w pokoju na ścianie...

~oktawianna    03.06.2008 @18:58:36
Panie...



zadziwia pan!
_______
Reprezentuje
abstrakcyjną stronę
chwili - znikając.

-HoneyStudio    03.06.2008 @18:34:49
aha jakiś konkretny cel tej foty? czy tak po prostu??
~tilek811    03.06.2008 @18:34:03
_______
Oceniam prace dobre, złych raczej nie. Krytykuję konstruktywnie i prawdziwie. Nie oceniam prac dlatego, że ktoś ocenił tak, a nie inaczej. Proszę o to samo
-cinek40    03.06.2008 @18:32:54
foto dupne jak i model
~miaow    11.04.2008 @23:46:38
Dziękuję serdecznie za oceny
~mm90    11.04.2008 @22:16:29
mhm dziękuje za ocene ;]
~Bacaj    11.04.2008 @10:51:47
dzięki... ale to nie HDR... na maskach kontrasty różne dla poszczególnych planów.
~nessuno    10.04.2008 @19:28:32
bokeh z pentacona 50/1.8 dzięki
_______
"Światło potrzebuje cienia" K.Lorenz
~dziunia0103    10.04.2008 @19:16:42
dziękuje bardzo za ocene i zapraszam częściej
_______
profilowe, profilu, profilowego
~elagie    02.03.2008 @13:16:55
dziekuje
~elagie    28.02.2008 @17:02:45
http://www.efotek.pl/pokaz_fotke/upload/nyh6gkv5.JPG proszę kontakt w moim pokoju .
/pomysł i wykonanie moje własne xD
pzdr
~lemil1    28.02.2008 @16:27:58
dzięki
~mountaineer    21.02.2008 @11:12:01
A dziękuje.
_______
~dreher    21.02.2008 @11:10:08
ciekawe profilowe..
pozdrawiam..
_______
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego,
że osiągnięcie go wymaga czasu.
Czas i tak upłynie.
~imaginarry    19.02.2008 @19:34:49
fajne zdjęcie w profilu ;]
_______
`gdyby miłość była prostą sprawą
moglibyśmy iść teraz przytuleni do siebie. `!
~imaginarry    19.02.2008 @19:34:16
dzięki (:
_______
`gdyby miłość była prostą sprawą
moglibyśmy iść teraz przytuleni do siebie. `!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt